Asistentka realitnej kancelárie – Bratislava

Pre našu kanceláriu CENTURY 21 Classic v Bratislave hľadáme do trvalého pracovného pomeru extrovertnú osobnosť s príjemným vystupovaním a chuťou pracovať v kolektíve realitných maklérov.

Náplň práce:
– primárne spracovanie účtovných dokladov
– administratívna podpora
– spracovanie výkazov a hlásení
– správa obchodnej agendy
– telefonická komunikácia
– riešenie operatívnych úloh

Požiadavky:
– vodičský preukaz
– počítačové zručnosti v základných oblastiach internet, MS Office na úrovni pokročilý
– predchádzajúce skúsenosti v oblasti , obchodu alebo administratívy veľkou výhodou
– schopnosť komunikovať v aspoň jednom cudzom jazyku výhodou

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– komunikatívnosť
– zodpovednosť
– samostatnosť
– aktívny prístup k riešeniu problémov
– reprezentatívne vystupovanie

Profesijny životopis prosím zasielajte na email kancelárie: lucia.hubova@century21.sk