Realitná franšíza: 3.časť – Pridaná hodnota CENTURY 21

Century21Photo3_SmalljpgÚlohou každého podnikania je realizovať zisk. Aby sme mohli realizovať zisk, potrebujeme klientov. Ak chceme zvyšovať svoj zisk musíme získavať stále viac a viac nových klientov.

Poďme si ale rozobrať podrobnejšie, čo je podstatou biznisu realitnej kancelárie.

Tvrdím, že keď podstatou divadla sú herci, tak podstatou každej realitnej kancelárie sú jej realitní makléri. Realitná kancelária bez maklérov je ako divadlo bez hercov.

Každý podnikateľ sa snaží okrem zisku budovať aj hodnoty. V prípade realitnej kancelárie je takouto hodnotou súčet hodnôt všetkých jej maklérov. V každom podnikaní je pre vytvorenie zisku nutné investovať. Ale pozor, v prípade, ak investícia nebude v budúcnosti generovať zisk, tak nejde o investíciu ale o výdaj. Čo znamená, že realitná kancelária neinvestovala do aktív ale do pasív (pretože peniaze, ktoré utratila pochádzajú zo  vstupného kapitálu alebo si ich musela požičať). Realitná kancelária by mala svoj kapitál investovať čo najviac do toho, čo v budúcnosti prinesie peniaze, a to sú práve realitní makléri.

Realitný maklér je podnikateľ – chce byť úspešný a nadpriemerne zarobiť.

Maklér musí uveriť, že realitná kancelária je úspešná a konkurencie schopná. Byť konkurenčný ale neznamená dávať maklérovi veľa percent. Výška percent ešte nikdy nikoho neuživila. Živia nás peniaze na konci dňa. V krátkosti 100% z 0,- EUR je 0,- EUR. V prípade, ak realitná kancelária nastaví neprimeraný podiel pre makléra, nebude mať dostatok financií na investície do marketingu, technológií, rozvoja atď.

Realitná kancelária poskytujete maklérovi „zbrane“, ktoré maklér následne používa každý deň. Aby sa však maklérom darilo, musí vedieť takéto „zbrane“ efektívne používať. Stoly a počítače na to v dnešnej dobe nestačia. Skúsení a dobrí makléri si uvedomujú, že oni sa s realitnou kanceláriou delia o svoje provízie a nie naopak. Maklér sa bude s realitnou kanceláriou deliť o „svoju“ províziu a za peniaze, ktoré kancelárii donesie, bude očakávať starostlivosť a primerané služby. Maklér si vlastne takto kupuje služby realitnej kancelárie.

Pridaná hodnota CENTURY 21

Konkurenčná výhoda znamená podnikať tak, aby podnikateľ získal dlhodobú výhodu voči svojej konkurencií. Podmienkou ale je, aby táto výhoda nebola jednoducho napodobiteľná. Nové realitné kancelárie si napríklad myslia, že konkurenčnú výhodu získajú nízkymi províziami. Zabúdajú ale na to, že túto výhodu je jednoduché kopírovať a nakoniec nizké provízie neumožňujú kancelárií sa rozvíjať. Videl som krach niekoľkých konkurenčných kancelárií, ktoré mali svoju stratégiu postavenú práve na nízkych províziách.

Know how – vedieť ako

CENTURY 21 funguje vo svete už od roku 1972, čo znamená viac ako 42 rokov skúseností. Prepracovaný systém školení CENTURY 21 ukazuje overenú cestu náboru nehnuteľností, získavania klientov, tvorby marketingových plánov, trhových analýz, predajných techník a iných nástrojov, ktoré využívajú makléri pri každodennom  obchodovaní. Školenie CREATE 21  je pravidelne zaradené prestížnym časopisom Training medzi Top 125 firemných školení na svete. Systém školení CENTURY 21 je navrhnutý tak, aby maklérom pomohol získať realitné vzdelanie a rozvinul ich zručnosti potrebné pre realizáciu úspechu.

Najdôveryhodnejšia a najznámejšia realitná značka vo svete

CENTURY 21 je pravidelne vyhodnocovaná ako najznámejšia a najdôveryhodnejšia realitná značka vo svete.  CENTURY 21 znamená „Zlatý štandard v realitných službách“.

Neustály rozvoj

Keďže CENTURY 21 združuje viac ako 140.000 realitných profesionálov vo viac ako 8.000 realitných kanceláriach po celom svete, môže si dovoliť každoročne investovať nemalé finančné prostriedky do najnovších informačných technológií. Súčasná lokálna ekonomika je stále viacej závislá na globálnej, a preto je dnes dôležité vedieť rýchlo a efektívne reagovať na zmeny.

Silná marketingová stratégia

Výhodou spoločnej marketingovej stratégie je efektívnejšie investovanie do spoločných aktivít. Každá kancelária totiž propaguje svoju značku lokálne, a tak vlastne spoločne všetky kancelárie propagujú značku CENTURY 21 na území celého Slovenska.

Silný leadership v realitách

CENTURY 21 od svojho založenia prevzalo vedúcu pozíciu v definovaní realitného štandardu v realitných službách. Aj na Slovensku považujeme za dôležité naučiť zákazníkov požadovať kvalitné realitné služby. Chceme nastaviť a neustále zvyšovať spokojnosť našich zákazníkov, a touto cestou konkurenciu prinútiť, aby zmenila svoj postoj k realitnému biznisu. V CENTURY 21 si uvedomujeme, že toho možeme dosiahnuť jedine osobným rozvojom našich maklérov.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *